Semasa melihat sebarang berita yang menarik atau melihat beberapa pepijat program dalam telefon pintar mereka, ia adalah salah satu cara paling popular untuk pengguna mengambil. Jika terdapat sarung atau pelindung skrin, tanggalkannya. Skrin saya retak dan sensor sentuh tidak berfungsi lagi. Kad sd yang rosak mampu menyebabkan ralat tidak dipasang apl pada android.

skrin telefon tidak berfungsi
Skrin Telefon Tidak Berfungsi

skrin telefon tidak berfungsi. Oleh itu, hampir selalu pakar menasihati untuk pergi dengan kaedah pengecualian. Telefon adalah alat komunikasi dan oleh itu tidak boleh berfungsi sepenuhnya tanpa menggunakan kad sim. Pastikan skrin anda tidak retak, sumbing atau rosak. Jika alat anda mempunyai sim dipasang, anda akan sentiasa melihat. Telefon multimedia ini tidak menggunakan kekunci fizikal tetapi dilengkapi dengan skrin sesentuh dengan kekunci maya. Selain masalah perkakasan, skrin sentuh yang tidak berfungsi juga dapat disebabkan oleh pengaturan layar yang tidak betul.

Telefon Multimedia Ini Tidak Menggunakan Kekunci Fizikal Tetapi Dilengkapi Dengan Skrin Sesentuh Dengan Kekunci Maya.


Pastikan skrin anda tidak retak, sumbing atau rosak. Hakikatnya ialah bahagian skrin pada iphone. Oleh itu, anda boleh menentukurkan skrin melalui menu.

Skrin Sentuh Telefon Bimbit Saya Tidak Berfungsi.


Jika alat anda mempunyai sim dipasang, anda akan sentiasa melihat. Cari pad sentuh dan pad tulis dalam senarai. Proses gesaan services.msc atau jalankan utiliti perkhidmatan dengan cara lain yang sesuai.

Jika Skrin Sentuh Tidak Berfungsi Dalam Aplikasi Tertentu, Anda Perlu Mengemas Kininya Terlebih Dahulu.


Baiklah, saya menjatuhkan iphone 6s dan pertama bahagian bawah skrin saya tidak berfungsi, kemudian garis mula muncul, kemudian skrin dan telefon saya mula terputus. Sebahagian daripada skrin pada telefon tidak berfungsi oleh itu, hampir selalu pakar menasihati untuk pergi dengan kaedah pengecualian. Mungkin terdapat beberapa sebab yang menyebabkan masalah skrin samsung galaxy.

Adakah Anda Menghadapi Masalah Dengan Skrin Sentuh Yang Tidak Dapat Disentuh?


Apakah yang perlu saya lakukan jika skrin sentuh tidak bertindak balas kepada sentuhan?. Sebahagian daripada skrin pada telefon tidak berfungsi. Cara membaiki skrin telefon tidak berfungsi leave a comment / 2022 , cara , skrin , telefon , wallpaper / by admin 1292009 menu telefon tidak berfungsi masalah hardware atau software.

Jika Terdapat Sarung Atau Pelindung Skrin, Tanggalkannya.


Cukup baca petua untuk mengatasi ralat skrin sentuh sehingga berfungsi semula.telefon pintar android. Selain masalah perkakasan, skrin sentuh yang tidak berfungsi juga dapat disebabkan oleh pengaturan layar yang tidak betul. Kad sd yang rosak mampu menyebabkan ralat tidak dipasang apl pada android.

Popular Posts

how to check kwsp

bina ayat tahun 5

eza edmond bahagia lirik

resepi guna pressure cooker

eksperimen cinta episod 19

contoh kertas kerja permohonan tanah kerajaan